Przyjmowanie skarg i wniosków
Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej
w Wodzisławiu Śląskim
przyjmuje w sprawach skarg i wniosków
poniedziałek i piątek w godzinach od 9.00 do 10.00
Kierownicy i pracownicy komórek organizacyjnych
przyjmują interesantów
codziennie (dni robocze) w godzinach 7.30 – 15.05
Podania i skargi można składać w sekretariacie PSSE w Wodzisławiu Śląskim codziennie 7.30-15.05
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie (w sekretariacie), za pomocą poczty elektronicznej, platformy e-puap.
Przedmiotem skargi mogą być w szczególności, zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe załatwienie spraw.
Uwaga: Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania
Terminy załatwiania skarg i wniosków:
Skargi (wnioski) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wodzisławiu Śląskim załatwia bez zbędnej zwłoki, jednakże gdy skarga (wniosek) wymaga uzgodnień lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego oraz badania akt – załatwiana jest w terminie 1 miesiąca od daty otrzymania. Skargi i wnioski szczególnie skomplikowane załatwiane są nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania wyjaśniającego.
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w PSSE w Wodzisławiu Śląskim